Jag måste gå och testa mig! Tänk om jag har fått...

2008-04-05 @ 13:28:44


...tråkigt.

När man suttit på efterfesten ett tag och alla andra såna sidor man kanske är medlem på, gått igenom alla bilddagböcker, alla bloggar.... Då kan internet vara skiittråkigt!

Det enda man typ kan göra då är roliga test. Ett tag var jag beroende av Blogthings, promise. Så igårkväll/natt när elchen och missmatilda vandrat hemåt och jag ver ensam i STORA HUSET letade jag upp 2 test att fördriva nattens ensamma timmar med (haha).


1. Vilken dildo är du?
Okej, mindre seriöst (nähä), men haha ganska kul.


2. Personlighetstest
Det här var läskigt, för det stämde så jävla bra! Har gjort massor av personlighetstestgrejser som alla varit typ "jaha" när man fått resultaten, men det här stämde sjukt bra in till minsta detalj. Scary. Jag blev INFP (Introverted Feeling with Extraverted Intuition).
image5



image6
Sedan så har vi förstås alltid de här gamla godingarna:

Vuxenpoäng

Fjortispoäng





Eller gå in på http://www.creaturesinmyhead.com/ , klicka på monstret och sedan Random 3 gånger för att få veta vilket monster som styr din hjärna.
image7





Avslutar med en kul bild:

image8
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0