jävla mört

2008-04-28 @ 13:02:17


image25



Den jävla mörten är hemma idag. Usch är genomförkyld och hade feber igår iaf, så skolan blev det till att hoppa. Nu ska jag inte hålla på och tjata en massa om hur synd det är om mig, för det är så tråkigt att läsa, men eftersom det är min blogg får jag minnsann hålla på iaf liite grann! Buhu, det är så synd om mig.... sådärja.

Så, för att fördriva tiden, istället för att plugga som jag borde, letade jag fram lite musik i arkivet (youtube är mitt arkiv när jag sitter på mamsingens dator). I övrigt har jag absolut inget mer att tillägga, mer än att det är sjukt synd om mig att jag inte mår bra, så enjoy:

(och ja, klippen går finfint att spela upp fast de är små)


  Eskobar ft. Heather Nova - Someone new



  Savage Garden - to the moon and back



  Kristin Hersh ft. M Stipe - Your ghost



   The Eels - I'm going to stop pretending (that I didn't break your heart)



  Ron Pope - a drop in the ocean




Ron Pope är så himla duktig, knäppt liksom att han inte blivit känd tidigare! Men nu är han väl signad?
Kommentera här!
Postat av: Gabriella

a drop in the ocean , KÄRLEK TO DEN

2008-05-15 @ 18:34:19
URL: http://gabriellaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0