jobbansökan le fatale (nej, jag kan inte franska)

2008-07-25 @ 17:22:44


Idag vad sista dagen utav 5 underbara veckor på Saab. Och nu var det byebye. Men självklart kan jag inte vara utan pengar, så samma dag som jag slutar på ett jobb går jag runt och letar efter ett nytt. What can a girl do?
Och här kommer det. Det ultimata expemplet på:






Äcklig och svettig efter en lång, stekhet dag begav jag mig till en matbutik för att lämna in mitt cv. Vilken affär det var behöver jag inte nämna... bara att de haft vissa problem med den där förbanna köttfärsen. Eftersom det var så varmt ute blev min hals jättetorr. Det var knappt jag fick fram vad jag ville, och det lät übermesigt, typ stammande. På väg mot utgången välte jag ner tre kartonger. Precis utanför, jag såg att de som jobbade tittade ut på mig när jag gick, blåste min lilla, svarta vippkjol upp och showade upp hela härligheten. Relativt nöjd ändå, eftersom det inte gick alltför dåligt (jämfört med hur det brukar gå), promenerade jag vidare lite glatt med händerna tryckta mot kjolen, då jag upptäckte något fantastiskt underbart. Jag lämnade in fel jobbansökan.
Kommentera här!
Postat av: beecs

HAHAHA clever linnea !

2008-07-27 @ 00:31:38
Postat av: linnea

haha i know ;) förstår var jag får mina höga betyg iffrån, verkligen

2008-07-27 @ 14:00:45
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0