När man bara är sådär jättesnygg så att alla bara svimmar

2008-07-23 @ 13:33:37


Var på väg till bussen som skulle ta mig tillbaka till jobbet efter lunchen, alldeles nyss. Märkte att folk tittade lite extra på mig. Särskilt tre killar som nästan vred av sina huvuden. Gott, tänkte jag, då är jag kanske lite snyggare än vanligt idag. Kul.

Sedan gick jag på bussen. Busschauffören synade mig och log. Och jag såg mig i spegeln. Jag hade en stor svart fläck på kinden.


Och när fläcken var lite elegant borttagen (det mesta i alla fall) och jag var bekvämt placerad i en skön jlt-stol, satt jag och gjorde just ingenting. Formulerade det här inlägget. Då tvärbromsade bussen helt JÄTTEPLÖTSLIGT med ett ryck, och 10 skröpliga små tanter flög 5 meter fram. Kassar, väskor, blommor yrde och barn skrek i panik. En idiotcyklist hade svängt ut framför bussen och var ca 15 cm från döden.

En hårsmån.
Och idag gillar jag siffror.






Jag googlade på "snygg" och fick upp den här.
Jaaaaa.... Alla har vi ju olika smak.
Och ibland är smaken som baken kan vara om man har otur: Riktigt jävla äcklig.
Kommentera här!
Postat av: Evelina

hahaha äääägd

2008-07-23 @ 13:38:24
URL: http://suzi9mm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0