så de så va

2008-07-25 @ 17:42:37

Självklart låter jag mig inte slås ner av det där jag skrev om tidigare. Slå dig ner och känn dig nerslagen. Nej, nu sitter jag ju här och har det gott. Friskt humör! I cirka 10 sekunder framåt. Nu måste jag städa köket och mitt rum innan mamma c/o kommer hem igen. Och sedan ska jag duscha. Schnyggbror fyller år idag, 10 år! Och vill pappa c/o ha med en person med superäckligt hår?

Nä, just det! Trodde inte det heller!
Hah!









Ikväll har jag en het date. Eller gruppdate, rättare sagt. Med min soffa, TVn, godis, mjukisbrallor och Alexander den Store. Räknar med att slockna tidigt. Så den som hoppades på en snygg header inom de närmsta timmarna kan sluta hoppas och ge upp. Men sluta inte hoppa. Det finns säkert någon lämplig klippa i närheten att kasta sig ifrån. En härlig, hederlig ättestupa. Swing it, magistern

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0