a little taste of freedom

2008-06-29 @ 19:00:17



Åt nyss en egenlagad kall cous cous-sallad, ganska lik den på bilden faktiskt. Duktiga jag tillverkade också en svingod vinägrett på olivolja, vitvinsvinäger, citronsyra, salt, peppar och lite färsk rosmarin. Erkänn att jag är bäst. Erkänn. Bara erkänn.


Det gäller ju att passa på, nu när jag får ha köket för mig själv! Är ensam hemma och det är underbart. Mindre underbart är kanske graden av ofräschhet min kropp befinner sig i. 

Jag slänger snabbt in mig själv i duschen (som en säck potatis) innan Ellen kommer. 
Kommentera här!
Postat av: Mor & Bej!

Du ÄR bäst! Vi vll me ha sån go mat!

Pussar!

2008-06-29 @ 21:39:43
Postat av: Mamma & Bej!

http://www.youtube.com/watch?v=8yeAQ5JPWkM



Till dej från oss!

2008-06-29 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0