En kaffe slatte, please

2008-06-23 @ 22:58:31

Sitter med en ansiktsmask, vilket btw är ett sjukt äckligt ord, med min goda vän tekoppen och försöker varva ner.

Kom ganska nyss hem från Max hamburgare. Inte för att fetta mig, faktiskt, även om jag käkade på Mackedonkan innan idag så det kan man kanske tro, men så var det inte. Becs jobbelijobbar på Max. Stackare, eller det kanske jag inte ska säga, det är ju till och med bättre betalt än mitt jobb. Det var i alla fall väldigt kul att se henne slita iklädd en rolig liten typisk hatt, medan vi andra satt vid ett bord, åt och planerade en massa inför nästa sommar.

På mitt jobb är det kanske inte så stressigt. Men jag går ändå på högvarv. Jag har nämligen OBEGRÄNSAD tillgång till kaffemaskinen. Absolut olämpligt. Just nu håller jag på att bestämma mig vilket jag gillar bäst. Hälften kaffe och hälften choklad, eller mer kaffe och mindre choklad, men med socker och skummad mjölk.

Svårt val.
Senast på fredag ska jag nog ha korat en vinnare.

Om jag fortfarande lever då, vill säga.





Just det, tänkte bara påminna om hur snygg jag är.
Nuförtiden.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0