Kändistätt i jkpg

2008-06-01 @ 20:35:11


Igår var det Rix fm festivalen här i Jönköping med ett par svenska kändisar och B-kändisar. Tyckte lite synd om dem, det verkade knappt som om de visste i vilken stad de var ens, kan inte vara lätt att flänga hit och dit hela tiden. Särskilt synd tyckte jag om Idol-Ola. Inte bara därför att folk alltid kommer sätta "-Idol" framför hans namn, oavsett hur många program han medverkar i, utan för att jag såg honom två gånger i två olika städer igår.




Och nu när ni tror att jag är världens stalker, kan jag lugna er med att det är jag inte. Jag var i Ullared igår och han var tydligen (uppenbarligen) där han också och uppträdde. Och själv var jag alldeles slut när jag kom hem efter att ha suttit några timmar i en bil, och inte behövde jag uppträda och se glad ut.

Vafan snackar jag om?
Tycker jag seriöst synd om kändisar?
Nej. Självklart inte.
Bara fattiga kändisar.
Fattiga kändisar är det supersynd om.


Sedan igårkväll kunde man se ingen mindre än Peter Siepen spatsera runt utanför krogerna kring Juneporten iklädd en härligt rosa hatt. Och eftersom folk ropar om "kändisyra" så fort Jan Guillou signerar böcker på Akademibokhandeln får vi väl kalla gårdagen för kändistät.



Over and out.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0