Beezleboss

2008-05-26 @ 18:51:10


Idag var det återigen dags för en liten dust med satkärringen. Jag vinner, som alltid, höhö. Men har man inga argument så har man inte. KÄNN PÅ DEN! (sämst)

För hennes skull hoppas jag att hon inser att hon har fel, men försöker hålla skenet uppe. I annat fall, om hon faktiskt TROR att hon har rätt, vilket är jävligt absurt, har hon någon slags allvarlig störning och bör hållas inlåst.
Lägg särskilt märke till att jag inte nämner några namn eller något annat som skulle kunna användas emot mig.


 MLI goes ego med min mobilkamera.



Pappsen min erkännde nyss att han hade läst min blogg. Grattis... VÄLKOMMEN HIT.
Och hur fick han tag på den? ...mamma? Och när du nu ändå är här och läser så skulle jag behöva låna en, i runda slängar, 5000 spänn. Helt okej va? Bra. Då utgår jag ifrån att du har läst det här och går med på det.

Från och med nu ska jag vara helt anonym och hemlig på internet. Skittrist, jag vet, men gud vad det hade varit skönt.
Nej.
Det ska jag inte.
Kommentera här!
Postat av: maaalin

I runda pickadoller!

2008-05-26 @ 20:44:16
Postat av: Frida.

Linnea du kanske ska använda dig av lite lätare ord s´å även jag förstår vad du skriver i din blogg ? haha skojar ;P

2008-05-26 @ 21:35:51
Postat av: MLI

AHAHAHAHAHA, ja dör

2008-05-26 @ 23:19:11
URL: http://aoowbiteme.blogg.se/
Postat av: mörth

haha =)



frida: förlåt frida, jag skall försöka lägga av med mitt akademiska språk. Jag kan ju inte hjälpa att du är trög! skojjar bara, du är ett smartass (;

2008-05-27 @ 13:19:29
URL: http://liaicentrum.blogg.se/
Postat av: Spion

Det finns spioner överallt i cyber-rymden.

Se upp så att de inte skvallrar om VAR din smaskiga blogg finns.



Ps: I rymden kan ingen höra dej skrika! ds.

2008-05-27 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0