business to business

2008-05-04 @ 01:31:29



image27


Tillbaka hemma igen i lilla jkpg efter en lajten weekend i STOCKHOLM!
Hinner slash orkar inte lägga in några bilder nu utan imorgon bjuds det på en total up-to-toe update. Finns knappast något uttryck som heter så (?), men det lät jävligt coolt så jag ska nog börja säga så nu (not).


Kvällen spenderades med flickorna, som alltid mysigt. Kom hem tidigt trött som en nånting och slog mig ner framför datorn vilket var ett jävla tag sen. När alla andra sovit en liten stund och jag tänkte att gud vad skönt att få vara ifred, hörde jag ett litet gny. Gnygny. Minsta brorsan, Ivar (parantes: gaaah så fult att jag knappt står ut med att säga det...ivar...sry, inget personligt sötnos) var vaken och så fick jag vara en liten stund med honom i knät och kolla på ganska många minuter av scarface. Precis så som jag vill spendera en lördagkväll. Med ett småsyskon.

Nehepp, nu ser vi positivt till livet!

image28



Dagens citat: "what am i doing heeare, this is not a place for coffeeey".  (insidejoke)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0