"följ med mig hem till götet..."

2008-05-24 @ 00:23:07


Götet var det ja.


Schnygg-emma på bussen (det här var ändå den fina bilden, så shut up! hihi.)



Dagen bjöd, som förutspått, på mycket shopping och lite Liseberg. Köpte inte särskilt mycket, men blev faktiskt nöjd med det ändå, och det är inte alltid! Jag ville verkligen vinna nånting stort på Liseberg. Jag är en sån där som aldrig vinner nånting. Men så vann jag plötsligt en liiten plopp och blev skitglad! Tji fick du Malin! Sedan vann malin massa plopp och fler kilo marabou. Tji fick jag. Men, you know what they say: Tur i kärlek... och vice versa.


1.  2.

1. Stor T-shirt från Monki (denna var ändå i xs/s, m gick under knäna! Tänk då xl?)
2. Klänning i korall från Rut m.f.l.


Fler bilder kommer, förhoppningsvis, senare.

Kommentera här!
Postat av: maaalin

hahhahahhah ;D tji! urgullig klänning och den där tishan vill jag också ha :(

2008-05-26 @ 20:41:24
URL: http://moselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0