Neverending

2008-05-20 @ 18:06:09


Som ni kanske märker kan jag aldrig nöja mig med en design. Jag orkar heller aldrig göra någon riktigt färdig. But that's me. Stå ut! Kanske en dag är den både färdig och fin.

We'll see...






Tycker att den stämmer ganska bra! Eller?


-------




Nu tycker jag att jag äntligen fick till det ordentligt, haha:


"Hej!  

Jag var din elev i MaA i höstas, innan jag bytte skola och klass. Tidigare gick jag i SP1C på PB, numera går jag på Erik Dahlbergsgymnasiet, även här i SP1C. Jag har dock ett problem. Det har strulat med överföringen av omdömen och provresultat. Nu har äntligen detta kommit fram i de andra ämnen, men saknas fortfarande i matte.  

Jag skulle bli väldigt glad om du kunde kontakta mig, kontakta min nuvarande mattelärare, ge mig ditt telefonnummer, skicka dem, eller om jag åtminstone skulle kunna få komma och hämta dem personligen. Vad som helst, bara det blir av snarast så att jag kan få en rättvis bedömning när jag ska få mitt ämnesbetyg.  

Tackar på förhand!    

M.V.H. Linnea Mörth

0738xxxxxx"




People might call me a "fjäsker", sorry to say: it comes naturally.
Right?




"Bring a balloon"   >>    




-------


I morgon har jag tre prov och ska gå igenom ett fjärde.
Sedan ska jag städa.
Sedan ska jag sova.







Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0