Hemlighet as if

2008-11-19 @ 19:19:23

Mitt självförtroende är ganska djupt naggat i kanterna.
Efter mitt förra inlägg förväntade jag mig åtminstone ett hundratal vänliga kommentarer av typen "självklart, linnea, jag kommer genast med film, godis och lite nudelsoppa", "stackare, vad ska jag göra för att du ska bli gladare? Du är allt för mig" och "jag gör vad du vill, slickar dina ludna tånaglar..."

Eller nej, förresten. Mina tånaglar är inte alls ludna.
Det är febern som pratar.

Hua. Jag är tydligen inte alls lika populär som jag låtsas. (Sch!)
Kommentera här!
Postat av: Sälen

sorry cheeaa. hrm.. Jättesnygg ny look på bloggen!



Krya på dig och random liknande uppmuntrande ord också!



Nu har fan tomteverkstan skickat sina hälsningar och ledsna ord till dig

2008-11-20 @ 01:31:08
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: becs'

linnea! din blogg är rolig. jag fnissar åt allt. love it. i mina drömmar är din blogg störst i världen.. den du!

2008-11-20 @ 18:41:27
Postat av: linnea

haha , becka du är bäst ;)

2008-11-21 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0