Översunkigt

2008-10-28 @ 09:55:07

Jag har lov nu. Och då får man lov (höhö) att sunka ner sig så där lite lagom. Gå runt i samma kläder, inte duscha, inta alla måltider i sängen...

I boken jag läser nu är det en kille som sunkar. Inte för att han har lov utan för att hans pojkvän lämnat honom. Han tar i alla fall det här med att sunka, ett par divisioner högre upp:

"Han åt kinesisk hämtmat i badkaret med The Dark Side of The Moon på högsta volym i rummet bredvid."

Vafan.
Jag brukar tycka att man får göra vad man vill, så länge man inte  skadar någon annan. Men att äta kinamat i badet, ja det är fan att gå över gränsen.
Kommentera här!
Postat av: Sälen

Bloggvärlden har inte varit densamma..

2008-10-28 @ 12:36:25
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: The Master

Vad är det för bok du läser? Nu blev jag nyfiken

2008-10-28 @ 16:42:26
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHN U ROCK :D

2008-10-31 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0