and so it is true, this IS indeed a friday

2008-05-13 @ 23:45:12


Jag är helt fullkomligt, fullständigt behärskad. Jag ler, whatta smile.

Jag tänker inte säga någonting, ingenting som kan användas emot mig, för vem vet, det har hänt förrut? Jag bara ler. Jag säger absolut ingenting om fittlärare som inte har lite jävla mänskligt vett och sans. Idioter som gör allt för att göra det lätt för sig, är elaka på pin kiv och försöker komma med dåliga bortförklaringar i syfte med att sätta sig ÖVER.

Guess what, you're under me, biatch. You're my slave, suck my toenails clean.



Jag har helt släppt det. Jag hetsade aldrig ens upp mig.
Helt och fullkomligt.

Behärskad.
Kommentera här!
Postat av: Sara

Svar: hehe okej :D

2008-05-14 @ 20:18:36
Postat av: MLI

hahahah sant linnea :D

2008-05-15 @ 14:48:07
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: ellen

hahhahaha, inte för att anmärka men allvarligt? PIN KIV?? okaaj mormor...

2008-05-19 @ 17:03:28
Postat av: chea

ellen vafan, hahaha



"inte för att anmärka"

2008-05-20 @ 08:30:53
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0