HELVETE!

2008-05-23 @ 23:47:04


...sa jag när jag vaknade imorse och fann något väldigt likt en svinkoppa i fejjan.


TIPS! Titta in här ofta! Jag kommer ha mycket tid för datorn i helgen. Det blir det alltså isolering som gäller för mig. Blä. Så nu missar jag kusinens 15-års kalas (grattis!) och är alldeles ensam hemma när resten är nere i Blekingeland.

Läskigt?
Underbart!

Min mamma är rädd för att sova själv, så därför har hon fått för sig att det av någon anledning skulle vara farligt. Hmm... Vet inte vad jag ska säga, hon är ju som hon är.



Innan lagade jag lite mat till mig själv, slängde ihop lite ris, quornfilé och sötsur sås (man tager vad man haver) sedan har jag underhållt mig själv med chips, choklad och Ocean's Eleven. Var länge sen jag såg den, så det var helt okej. Dessutom är det ju otroligt många bra/kända skådespelare med. Uppföljaren är skit om jag minns rätt, den visas i alla fall nästa fredag, samma tid, samma kanal.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0