Alkisdoft

2008-12-21 @ 18:24:51

Jag har inte riktigt samma doftpreferenser som alla andra ibland. Jag gillar starkt lukten av cigg och öl. Jag åkte precis hem från jobbet med bussen. Fy vad gott det luktar av alkis, tänkte jag. Kvinnan i raden bakom sade till sin kompis: Fy vad äckligt det luktar av alkis. Förförra året när vi var i Spanien var vi ganska ofta i en trång, rökfylld bar som hade Happy Hour dygnet runt. Ellen fick en hel öl utspilld över sin jeanskjol och hur många gånger hon än tvättade den gick den starka lukten av cigg och öl, equals "bar-doft" ut. Än idag luktar den kjolen ljuvligt.
Kommentera här!
Postat av: Alina

Trevlig fjärde advent! :)

2008-12-21 @ 18:28:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0