"Eli, Eli, lema sabachtani?"

2008-12-08 @ 14:49:33

...för att citera min gode vän Jesus Christ (min Gud, min Gud, varför har du övergivit mig?).

Jag hann inte iväg till pappa i tid, så nog fick jag en släng utav magsjukan. Mycket trevligt. Typiskt mig att så fort jag blivit frisk bli sjuk igen. Så är det att leva med världens sämsta immunförsvar och en hel drös småsyskon som drar med sig massa skit hem från dagis. Linda Skugges bok "Ett tal till min systers bröllop" handlar om en kvinna vars familj är sjuk hela tiden, konstant, är det inte maginfluensa så är det vattkoppor, så är det flunsan, så är det pest, så är det kolera... Men sådär händer det ju aldrig i verkligheten, kan man tänka, det är ju otroligt överdrivet. Den som tänker så känner inte mig.

I morse hade mamma fått svinkoppor och då fick jag nog och ringde pappa. Så nu är jag i trygghet.  
Kommentera här!
Postat av: stina

Jag är också sjuk princip jämt, lider av ett antal sjudomar som aldrigkmr försvinna

2008-12-08 @ 15:26:12
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0