Musikinferno

2008-12-02 @ 21:34:14

Tro det eller ej, men den här bloggen är faktiskt också menad att handla om musik, alltså inte bara att vara dryg.  Och eftersom mitt senaste musikinlägg tydligen var i augusti kände jag att jo, kanske är dags.

Min musiksmak är som man kanske fattar ganska varierad. Det är inte genren som är viktigast utan hur bra det är. Haha. Nähä. Det enda som är TOTALFÖRBJUDET är techno och massinriktade melodifestivalenlåtar.


BÄST är följande:


1. Nirvana
Har (i stort sett, så länge jag varit gammal nog att minnas nåt) alltid varit, kommer alltid att vara numero uno.
Försökte hitta en deasent variant av Heart shaped box, sedan av Pennyroya tea, till sist bidde det passande nog Dumb:



2. Eminem
U gotta love it. Man kan inte förneka att han är bra. Oh yeah, yeah.
Hailies song:






3. The Eels
The Eels har gjort musik till bla Scrubs, American Beauty och Shrek. Och det är fantastiskt bra.
Novocaine for the soul:




Sådärja. Grunge, Hip hop och Indie. Något annat som önskas?
Kommentera här!
Postat av: Anonym Tant

The Killers då?

2008-12-07 @ 00:04:09
Postat av: linnea

ja, vaddå då? the killers är ju typ med på top 50

2008-12-07 @ 00:14:20
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0