årliga supertorkan

2008-07-27 @ 23:18:29

I takt med att vädret hettar till lägrar sig den årliga nyhetstorkan som ett varmt, kvävande täcke över det avlånga landet.
För att ge några ytterst underhållande exempel:



Dramat bland barnfamiljerna på High Chaparall



"- Jag såg barn som blödde, minst två-tre barn var ledsna och grät.... - Det är inte vad man tror ska hända när man kommer hit. Det var ren tur att ingen bröt en arm, säger Mats Hermansson."

Hua. Otur menar han. Att det inte blev en riktig nyhet.




Här räddar Danny en 11-årig flicka



"Den elva-åriga flickan pressades fast bakom staketen. Då grep flickidolen Danny in: - Hon skulle inte ha kommit upp annars. Hon var så liten, säger han. "

Snacka om att småflickorna kommer pressa sig mot staketen nu, på alla EMDs konserter.




Och så "kuppen" som redan blivit en modern klassiker:

Tittarstorm efter mustach i Rapport



"- När jag rakade mig innan jag skulle återvända till jobbet behöll jag mustaschen. Min fru sa att jag såg snygg ut i den, säger Rikard Palm till aftonbladet.se ...

- Efter sändningen gick telefonerna varma. De var upprörda. Det är så jävla mysko att folk kan reagera så på en mustasch, säger Rikard Palm. "


Ha. Ha.




(Klicka på bilderna för att följa länken)

 

Kommentera här!
Postat av: bergatorparen

När det gäller tidningar som Aftonbladet och Expressen, tycker jag det verkar som det är snustorrt hela året (he-he).

2008-07-28 @ 00:37:28
URL: http://bloggis.se/bergatorparen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0