Panikattack!!!

2008-07-18 @ 14:03:26





Kliar mig hysteriskt på huvudet samtidigt som jag:

1. Gurglar fram ett jätterap utav grönt te.

2. Flaxar med armarna tills man hör benen knaka, och fortsätter då att flaxa ännu snabbare.

3. Snurrar på kontorsstolen genom hela korridoren på våning 3.

4. Ger ifrån mig lustiga små ljud, ganska lika de lockrop Rödhandade Tamariner som lever runt Amasonas använder sig av under parningssäsongen.

5. Snurrar in mig på stolen in i hissen, trycker på knappen till översta våningen, snurrar fram till ett fönster, svingar mig ut, slänger upp stolen på ryggen, klättrar upp längs väggen upp till taket, mina naglar går av, snurrar runt uppe på taket med de särgade armarna utsträckta. Runt. Runt. Runt.


6. Imploderar.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0