Roligt

2008-07-15 @ 09:04:55




Jaha så är alla sura på mig.

Dålig uppdatering, jag vet, men hallå, den förlorade sonen liksom. Ni är väl glada för att jag är tillbaka, eller hur..!?




Jag beundrar folk som orkar vara roliga hela tiden. Jag menar, jag är en ganska tråkig människa egentligen, som spelar apa och lyckas få till ett skämt ibland. Oftast bara gör jag bara bort mig, men eftersom jag faktiskt är kul cirka  0,5 % av gångerna vågar jag fortsätta. 

Och tur är väl det?

Men orka ha som jobb att vara rolig hela tiden? Du har en dålig dag, kanske svärmor kom och körde över din lilltå med gräsklipparen. Och ändå måste du låtsas att du inte har ont, och att du är såå rolig.

Roligroligrolig.

Vad fan är humor egentligen då?
Ja, jag vet vad jag har påstått. Att man måste kunna skämta om precis allting. Att det är just det att människor sätter tabun över saker, som gör det så roligt att bryta dem.
Dvs, så länge ingen driver om mig.



Roligt är också att min lillebror skulle ut på en jätterolig fisketur med sin farfar. I flera timmar, hela dan, och en dyr sådan var det också. Typ, nu Albin ska vi ha det jättejätteJÄTTEROLIGT, du som älskar att fiska!

Och tror ni inte han lyckas bli jättesjösjuk?

Haha.
Det är humor.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0