Jobbansökan

2008-05-27 @ 23:29:36

Hej!

Linnea Mörth heter jag och är fortfarande omyndig. Jag är en tråkig, konstig människa som antagligen inte skulle tillföra något till någon arbetsplats alls, då jag varken tycker om människor, barn eller djur. Helst skulle jag vara den enda människan på jorden. Jag är läskig och folk blir rädda när jag gör cp-miner. Jag är kaxig, otrevlig och tjatig.

Speciella talanger jag har... existerar inte. Jag är svag och har ingen kondition. Jag har ingen respekt för auktoriteter och lyckas aldrig komma i tid. Mitt immunförsvar är världens sämsta, och jag är alltid sjuk. Dessutom är jag slarvig och jävligt lat. På fritiden tycker jag mest om att sitta inne i mitt rum och stirra in i väggen. Jag har inga kompisar och familjen betyder ingenting.

Jag har i stort sett ingen arbetslivserfarenhet. Dessutom är jag inte ens blond längre (och implantaten rök samtidig som Peyres).


Snälla, anställ mig. Jag säger som Kjell Bergqvist, jag gör vad som helst för pengar.

Och jag är dyr.



Kommentera här!
Postat av: becs;)

HAHAHAHAHAHA

2008-05-29 @ 23:21:42
Postat av: Anonym

xD xD

2008-06-01 @ 03:36:09
URL: http://bann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0