MISÄR

2008-11-29 @ 18:00:07

Nu har jag varit förkyld i två veckor i streck (normalt?). Tror att jag har feber IGEN också. Fan. Nästa lediga helg är om två veckor. Inser att det är ett hopplöst läge och tittar på TV-guiden. Man måste veta när man ska ge upp liksom. Och det är verkligen INGENTING på tv. WTF? Singalong, Stjärnor på is? Vad är det här?

Rätta mig om jag har fel, men förr, för nåt år sen, 2 kanske, visades det filmer på helgkvällarna. Kanalerna ville faktiskt dra lite tittare genom att visa nåt kul. Eller är det nåt jag bara drömt?

Orkar inte gå till VIP, eller, orkar inte ta på mig för att gå till VIP. That settles it. God Natt.



Hur jag önskar att min kväll skulle vara i bilder:




...på ett ungefär. Ja, jag vet att jag är en man. Men hallå, har inte ätit jordnötsringar på typ 10 år och minns nostalgisk den dammiga, men ändå ack så kladdiga smaken. Av jordnötsmör. Mmmmm.

 
Kvällens outfit:
Militärgröna mysbyxor i trekvarts (av typ "aladdin"), en tischa med trycket "Youtube Myspace and I'll Google your Yahoo" och strumpor med jultomtar på.

Man måste ju ladda inför jul. Och man vet ju aldrig när Den Store tittar på.
Kommentera här!
Postat av: Sälen

jordnötsringar är gott, och chips

2008-12-01 @ 02:35:37
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0