Ur askan, tillbaka in i värmen

2009-02-12 @ 00:41:08

Det var ju länge jag lyckades undvika att blogga kan man tycka. Jag vet inte. Har ju haft blogg sedan forntiden i stort sett, innan jag ens visste att det hette nåt speciellt. Strax över en vecka har jag inte tillfört bloggosfären en rad. Vilket jag i och för sig skiter fullständigt i. Det enda tråkiga är ju att jag har gjort såhär alldeles för många gånger! De flesta av mina regelbundna läsare lämnade mig för länge sedan och nu är jag väl ner i typ två stycken. I månaden. DET är tråkigt. Tycker jag.

Om jag nu bryr mig tillräckligt för att ändra på det får la visa sig.
Annars: whatever.

JAG tycker att jag är smart och söt och snäll och bäst och det räcker långt för mig.


(Obs, beakta ironin)
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0