Min mamma bor här (1)

2009-02-23 @ 23:14:12

Min mamma och jag har inte riktigt samma idéer om inredning.


Kolla bara på det här, första exemplet. "Fönstret from Hell":




Den "broderadehundtavlan" bredvid ett radband.
  ...ma... mas.... masken..?
katt, sugrör, klubba, pingvin, äpple, tavla
Tuggummimiapparaten
Och finalen: kapsyler på tejpbit. Vackert. Det skär i hjärtat på mig, så vackert är det.
Kommentera här!
Postat av: Känd från inredningsprogram på TV.

Kvinnan har ju en alldeles underbar stil!

Kan jag inte få hennes mailadress? Snällasnällasnälla.

Jag önskar omedelbart anställa henne som inredningskonsult!

Gissa om hon ska få glassiga förmåner!

2009-02-24 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0