Totalt utmattad

2009-01-03 @ 19:47:00

Jag är utmattad. Nu har jag fixat och ordnat och fixat i tre dagar. Nu är mitt liv äntligen (tja, snudd på) komplett igen. Om ni anar hur mycket tid och kraft  jag fått lägga ner pga att nån idiot skulle till att stjäla den där satans plånboken som jag inte ens hade tänkt ta med mig om det inte hade varit för en slump. Slumpen även kallad tidsbrist som påverkar mig rätt mycket. Det tristaste är att jag nu är pank och utan busskort, samt att mitt ID är borta 4 dagar till min 18-årsdag. Och att jag ser ut som en polsk tioårig hora på mitt pass. Inget emot polacker.

Tre positiva saker har dock kommit ur detta:
   - Jag bytte bank mycket tidigare än vad jag annars skulle gjort.
   - Jag kommer nästan garanterat att vara den första 91an med visa-kort.
   - Min mamma har varit ovanligt snäll och givmild. Får se hur länge det håller i sig. Spännande spännande.

Nu ska jag aktivera min nya internetbank. Och lägga upp nyårskort. För jag har köpt en ny kamera! Och det var väl på tiden.



När man är utmattad och bestulen har man rätt att vara ego. Även om egot i vissa fall borde hållas inlåst.
Kommentera här!
Postat av: Amanda

Vad är det för en kamera du har köpt? Är den bra? Jag letar nämlen efteren ny, haha :)

2009-01-04 @ 22:38:59
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0