snälla barn?

2008-04-08 @ 21:05:50

image10


Tror ni på tomten?


Jag gjorde inte det innan i alla fall. Sen idag på håltimman hittade jag och Kommissarie Frida Bäck detta klipp:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2208821.ab 



där en liten tomte springer runt en sväng i Argentina. No kidding. "Tomten" har tydligen satt skräck i en hel stad...
Hmm...







Är fullkomligt kär i denna låt:
Vet att den är gammal men fin är den allt!






Ska även passa på att rekommendera SOLDUSCHNING. Salong Klostergatan 41 har det här i jkpg för endast 99 spänn. Ett hyffsat pris för att slippa hudcancer och rynkor, eller vad sägs!?
Det är inte så avancerat som det låter. Man går in i helt näcksmäck i en "dusch", gör några olika positioner medan det spruuutar.

Försök undvika att gapflabba, svälja färg eller halka.... Så går det nog ganska bra!
Good luck! 7-10 dagar håller det.


Såhär såg jag ut, och nu är jag vackert orangespräcklig.... haha nejdå, det blev helt okej =)
image9






ps. btw har frida en jättefest på lördag dit ALLA får komma och gärna FÖRSTÖRA så mycket som möjligt! Kom! ds.













pps. frida, jag tror alla fattade att jag var ironisk. dds.
Kommentera här!
Postat av: Frida.

haha , du tror det va ? xD

2008-04-09 @ 16:22:18
Postat av: cheea

oohja (;

2008-04-09 @ 16:36:21
URL: http://liaicentrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0