var är jag

2008-05-18 @ 03:14:18


Såhär kul har vi på lektionerna, åh, jag riktigt lääängtar till skolan:
hehe. nej.



- > Och på grund av rinnande, varande (usch, vad äckligt det lät) ögon har jag inget bättre för mig en natt som denna än att sitta vid das Computer. Dessa patetiska, ensamma timmar fylls dock med musik. De som känner mig vet hur brett mitt musikintresse är, hur jag lyssnar på en hel massa olika skit och är pinsamt nog ganska stolt över att kunna en massa konstig musik som ingen annan känner till, och som inte tillhör någon annan kategori än "bra" (i mina ögon/öron).

Trots det är natten inatt tillägnad väldigt mainstream och rätt mjuk rock, emo om man så vill (och ja, jag vet mycket väl vad den ursprugliga definitionen av emo innebär men det är ingen som bryr sig om den längre så shut the fuck up).


(På grund av den förbannade flytten till ny plattform kan jag inte lägga upp youtube-klipp än och det var väl förjävligt. Uppdaterar det så snart som möjligt och får väl nöja mig med länk och bild så länge.)




Helt klart sånglåt. Ellen likes the kiss, men jag tycker bara att den blöt, läskig och äcklig.



Vem minns inte limoscenen med Blair och Chuck?


 

Okej... Det här är faktiskt pinsamt folks. Men jag gillade My Chemical Romance i deras tidiga, punkiga år och sen hängde det liksom med ett tag. Som tur var hade jag vett att säga upp DEN bekantskapen innan de flippade ut helt och han färgade håret vitt i samband med The Black Parade.



Den här är så självklar så jag behöver väl knappast säga nånting.




Nähäpp gott folk. Nu blir det en sista laddning med salvan med salvan innan det blir sängen för min del. Är nog dags ser jag, 03:03 säger klockan och jag säger

GOD NATT!


 

Kommentera här!
Postat av: anton

ja jag får väl göra det!

2008-05-19 @ 16:03:08
URL: http://jaklakarring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0