No kidding

2008-04-27 @ 11:03:13



Så trött på all sån här bullshit som dyker upp veckorna innan sommaren, gaaah döda mig liksom. Det finns för fan inga genvägar.





KAN INTE FOLK BARA FÖRSTÅ DET?

VILL man gå ner i vikt ska man sluta äta onyttigt och träna. "Svårare" är det inte
!



-------

image21



Pinsamt att säga kanske, men det bidde en fika igår igen. Variation? Haha. Vad ska man göra då, här i jkpg? Finns fan ingenting. Tog mig en "smotti" (nya ordet... no kidding) på Coffehouse by George innan vi åkte en sväng till Matilda, Smotti själv! Det var mysigt iaf, som alltid =) .




image22Gangstah sis'




IDAG ska bli en kulkul dag (not). Jag är uppe tidigt, för att vara mig, som ni kanske märker. Har en hel del att ta itu med. Idag är nämligen en kombinerad städa-plugga-träna-barnvakta-dag. Än så länge har jag inte betat av något av det på listan. Tror på ett "det gör jag senare"-påhitt gör jag fortfarande.
Alive and kicking.

Stor fråga. Vilket av alla roooliga saker ska jag börja med? Lutar åt städningen (NÄÄÄ, DET LUTAR ÅT ATT JAG SITTER VID DATORN/TVN HELA DAGEN OCH SKITER I ALLT DET ANDRA, SNÄLLA SNÄLLA).



-------




Dagens Lindström:

image23



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0