summer breeze

2008-04-26 @ 13:50:57


Sådär ja.


Lördag "morgon"och solen skiner skitskönt och sommarunderbart. Vad gör jag då? Jo, sitter inne vid datorn. Haha. Typiskt. Har iaf fixat lite med designen, men orkar inte göra det riktigt ordentligt känner jag. Får se när den dyker upp.

image16



Igår bar det av till att fika lite på Kaffe Paus med Ellen, Becka, Matilda, Emma, Frida och Moni. Jag är säker på att matilda kommer att lägga in några "vackra" bilder. Ser fram emot det... Hrmm... Haha. Men det var trevligt. Vi tänkte även dra en liten sväng till vättern eftersom folk tydligen redan (!) har börjat vistas där. I april. Är det inte lite tidigt? Vad vet väl jag (ALLT, ALLT).


-------



image15 Kolla hit, Pernilla Idrottslärare! (efternamn?)



-------


Jag saknar sommaren. Eller längtar efter den, beror på hur man ser det. I vilket fall är den ALLDELES FÖR KORT! Därför är det ok med lite nostalgi. Slänger in några bilder från spanien förra året. Och hoppas att ellen (snälla söta) inte dödar mig.




NU SKA JAG UT I SOLEN!

Kommentera här!
Postat av: MATILDA

det har du så rätt så rätt i linnea... HAHAHAHAHAH :D

förresten, klockrent med bilden på becka ;P

2008-04-26 @ 20:30:29
URL: http://missmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0