assistentjobb erhålles i utbyte mot en flygande elefant

2008-08-16 @ 13:54:21

Vi lever i ett datorberoenda samhälle. Vi lever våra liv till stor del genom dessa dataskärmar. Och inget fel med det. Tvärtom, jag är ett big fan. Låt oss alla koppla in oss med sladdar i nacken och längs med ryggen i sann Matrix-anda. Vem behöver verklig social kontakt, när man kan cama eller springa runt som ett litet monster i WoW?

MEN. Vad händer när man är borta i två veckor, utan kontakt med denna fantastiska visuella värld? Jo, det tar fanimej veckor att ta igen allt man missat. Veckor! Och jag skojar inte.

Borde kanske göra en Blondinbella. Dvs, känner Du dig manad att bli min "assistent" (slav) var vänlig maila mig ett kort, enkelt referat av allt viktigt jag missade när jag var borta. Tack.



Balkongutsikt.
Kommentera här!
Postat av: Sälen

Du står mkt högt i mina ögon just nu.



// Sälen

2008-08-17 @ 13:52:02
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0