Och Dvärgfisken: word

2008-08-16 @ 19:53:20



Britter är dvärgar.

Små, korta minimänniskor. Proportionsenliga dock, bara... mindre. Snarare hobbitar än dvärgar kanske. Här hemma är jag kort, men där var jag normallång. Ganska kul faktiskt. Fan, det är nästan så man mailar Calle Schulman och tipsar.




Mail to: Calle Schulman
Mail from: me

"Hej käre Meddvärg.
Vill du känna dig som lång, eller nja, icke-dvärg för en tid
rekommenderar jag starkt ett besök till Laganas. Mingla
runt bland britterna och känn dig stoor.
Funkade för mig i alla fall.
/Bästa hälsningar, Dvärgfisken"
Kommentera här!
Postat av: hej

Calle with a C

2008-08-17 @ 22:32:44
Postat av: linnea

ahaa, that's right

2008-08-18 @ 11:16:09
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0