katsching and love

2008-12-17 @ 17:53:25

Ja, jag har varit borta lite för länge. Men när man är sjuk och stressad har man liksom inget roligt på lager. Om ni inte vill att jag gör om det här till en "vad jag gjorde idag- (alternativt "sen gjorde jag det"-) blogg?

Jaha okej, då säger vi väl så:





Hej snuttar!

Idaaag va jag först i skolan serni ;) pluggis som man är (katschiiing!) , de va asseeegt , skolan suuger fan. ;D ;D fast de va ganska skönt ända tittade på film på naturkunskapen , nån politikersnubbe stod o snackade om miljön fan bra fast vet inte om man kan göra nåt åt de liksom ja själv elr så haha , (: iaf sen efter tyskan  vi fick asäckliga kakor där gick jag emma och becka ner till stan för o möta dom andra för vi skulle till resehuset , o så . vi mötte gaby , ellen , matilda o sanna o så va vi där o kollade o sen va vi o fikade o bestämde vatt vi ska åka o så . sen gick jag hem o nu har jag asont i fötterna . nu ska jag äta, men see u later babes!

/katsching and love





Nä, precis, det vill ni ju inte alls. Trodde inte det heller. Så alla slemmiga, gråa, däggdjur med morrhår som gillar att simma kan shut the fuck up. Katsching and love.
Kommentera här!
Postat av: Sälen (knubb faktiskt, inte grå)

Det går inte att dölja din kärlek till mig genom hårda ord chea, DET GÅR INTE!



2008-12-17 @ 20:48:34
Postat av: Modern

Jag gillade detta inlägg. Mycket info om darling dotter.

Ska du ÅKA någonstans?

VART ska du åka? Bara undrar.

2008-12-17 @ 23:12:19
Postat av: linnea

mamma: kul att du läser min blog... bra sätt att hålla kontakten...



Haha, har jag inte berättat det? Magaluff. Det har tydligen fått en revival.

2008-12-18 @ 12:05:31
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0