Life on mars

2008-12-02 @ 15:33:01


Var precis med om världens läskigaste sak!

Jag sitter i köket, försöker plugga till mina 5 prov och det gör ont i handen eftersom jag lyckades bränna den på kokande vatten. Så hör jag hur någon precis utanför köksfönstret gör jättejättekonstiga ljud. Som tal, nåt främmande språk, fast ändå inte. Från en annan galax. Efter flera minuter har ljudet fortfarande inte försvunnit, så jag går fram till fönstret och tittar ner (vi bor på första våningen) och där nedanför snett till vänster står en kille i runda glasögon som skrattande tittar på mig, sedan försvinner han.

Jag skojar inte, det hände verkligen, för max 5 minuter sedan.

Var det möjligen ett möte med en utomjording?
Kommentera här!
Postat av: Anonym Tant

Eller typ en bloggDÅRE?

2008-12-07 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0