Att hearta är bra för hjärtat, sa min nalle

2008-07-24 @ 13:14:26


Det finns två saker som andra kanske inte tänker så mycket på men som jag verkligen HATAR:


1. Särskrivningar

Det är min upp fattning och in ställning att folk som sär skriver fel aktigt bör upp söka närmaste sjuk hus.


2. Folk som snyter sig offentligt

eller gör andra äckliga saker/läskiga ljud. Jag klarar inte av det. Jag gör inte det. En gång skulle jag åka buss från Gräshagen till A6 och precis heela vägen satt det en man bakom mig och smaskade. Inte lite tyst heller, utan riktigt, stora, spottiga tuggor. Blaaaeeuhhueee.

Och snyter sig gör man på toaletten om man är så illa tvungen. Inte bland folk. Inte i närheten av mig. Jag vill helst inte se något slem eller kroppsvätskor överhuvudtaget när jag går ut. Tvinga mig inte att skada nån.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0