så sant som det är sagt

2008-07-03 @ 22:07:51




Yes. De är knäppa på Peset. Och jobbiga. Men framförallt för tröga för att kunna skilja sina föräldrar åt:

Mattelektion, Per Brahegymnasiet, Jönköping.
Lektionen har precis börjat och läraren börjar sin genomgång när en telefon ringer.

Tjej (~18): Det kanske är min mamma, jag måste svara.
Hon tar upp sin telefon.
Tjej: Jag måste svara, det ÄR min mamma!
Hon springer ut mot dörren och halvvägs fram svarar hon i telefonen.
Tjej: Hej pappa!


Läst på Tjuvlyssnat. Jomen, det finns från "staden vid vättern" också, trots pretto-varning.
 



Till alla emokids på Peset (elr runt om vårt sköna sovjet-land):

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0