Dagens outfit (aldrigaldrigaldrig)

2008-06-09 @ 23:37:06


Ni kan vara lugna. Något som ALDRIG kommer införas på den här bloggen är dagens outfit. Min känsla för mode sträcker sig inte tillräckligt långt för att varje dag lägga in en fantastisk bild, med nya, unika kläder med de senaste flukterna (ja, jag hittade precis på det ordet) från Milano, samtidigt som jag har lagt en egen, personlig touch till det hela.

Och jag vet om det.
Känn tacksamheten flöda.


Ikväll har jag mina bristande modekunskaper till trots fått, tro det eller ej, stå modell. Inte så "fashion" och "chic" som det kanske låter, det var inte ens "retro", "blommigt" eller "skirt". Eller jo, kanske lite blommigt. Mor min säljer nämligen kläder på Tradera, och helt plötsligt, helt utan mitt medgivande, fann jag mig vara hennes personliga klädhängare. JAG. Ha. Ha. Ha.

Visst är jag snygg??
Beakta ironin.





Kanske modellyrket är något att satsa på ändå. Med mina 159 långa centimeter.
Sedan ska jag bli lejontämjare.








 





.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0