kittlar dem i näsan med mina dreads

2008-06-18 @ 13:49:19


Den som läste Aftonbladet igår (och har något uns humor) fick sig ett gott skratt. Man kunde läsa om Charlott Yxnäs som hade bokat en tågresa med SJ. SJ ändrade dock tiderna och lämnade ett meddelande på Yxnäs telefon, med information... MEN. Det är efter den vanliga informationen det verkligt roliga börjar, då telefonisten fortsätter:

"Jag är den hemska massmördaren Veronika. Jag kittlar dem i näsan med mina dreads tills de dör. Charlott Yxnäs. Yxnäsa. Jag ringer på uppdrag av SJ och jag ringer för att mobba dig för ditt efternamn, som är Yxnäs och som jag tycker är väldigt konstigt. Jag vill bara säga att jag inte tycker om dig. Du har ett konstigt efternamn och är säkert ful."  
 

Den skyldige?


ÖÖh. What? Vem, jag frågar VEM gör så? Och varför?
Jag skrattar så jag kiknar. Jag skrattar så jag spyr. Tro fan om jag inte dör på kuppen.

Vart är samhället på väg?
Vart?
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0