welcome to the office

2008-06-22 @ 21:08:38


Just nu befinner jag mig i ett tillstånd av lätt panik. I morgon börjar jag jobba. Framför mig ser jag 5 instängda veckor på ett litet kontor. Datorn och jag. Kunde ha varit värre.

Damn it.

Bara det inte är fint väder. Hur kommer det sig, förresten, att när det är fint väder är det så sjukt mycket jobbigare att... just det :  jobba. Dum fråga egentligen. Självklart är man självisk. JAG vill inte att alla andra ska ha det skönt när jag sliter. Nä, misär ska det vara, annars blir jag sur.
Dödligt avundsjuk.


För att trösta mig själv tittar jag på Best Moments-klipp av the Office. Den engelska versionen, självklart! Liksom för att peppa mig själv lite. Så att jag kan skratta åt folk i morgon.


Kommentera här!
Postat av: MLI

lycka till på jobbet babyboo :)

2008-06-23 @ 00:12:15
Postat av: linnea

haha tack lover ;)

2008-06-23 @ 10:17:37
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0