Barda-Karl

2008-11-10 @ 21:09:49

Mina småsyskon älskar Barda som visas på svt. Det är ett barnprogram där barn inträder i en fantasyvärld och lajvar. De ska rädda ljusets drottning Belawin från den onda häxan Yki. Varje vecka kommer två nya barn och får sina "uppdrag" av spelledaren Karl Ytterberg.



"Jag heter Karl. Jag är spelledare. Jag har lajvat i över 10 år."

Karl är 26 år. Han har skicklighet 10 av 10, men magi bara 5 av 10. Han är mycket skicklig med sitt svärd och sin dolk. Karl kan se i sin magiska kula vad som händer i Barda. Han jagas dag och natt av Yki.

Karl: dags skaffa vänner i din egen ålder!?



OBS! Barda måste upplevas. Se det senaste avsnittet HÄR.
Kommentera här!
Postat av: tyra

saklÖÖ,LSO9PFYHHJWKEFGKWPKEGHLWÅLEKRJ5O43W2-'12LÅG5JFODSA-SLÅDPKGJFWSWDPKFJOGHIFDS2S4FD32LÅS4FMS2UD3H4FMOMG5RXDHSNQKDFTGIFH8WSNEDDDQGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

2011-03-22 @ 17:40:00
URL: http://srdtyyytfdrsdrctvbyhjnk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0