Humor spalten, nej det är inte kul

2008-11-25 @ 21:19:14

Den som följt min blogg ett tag vet att det finns många saker som jag verkligen hatar. Till exempel folk som inte tar bort skyddsplasten från nya datorskärmar, mobiler etc utan låter det sitta kvar i evigheter. Hatar. Och särskrivninger. Jag RYSER vid bara ordet. Särskrivningar. Sär skrivningar.

Så kom jag in på en blogg vid namn "Humor spalten". Over here. Usch tänkte jag. Och usch tänkte mina fingrar som snabbt och okontrollerbart knappade in en irriterad liten kommentar. Was I too harsch? :

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 

"Är det "humor, spalten!"(, som i "kolla Humor, kolla på spalten!"), "humor, spalten" (,som i "humor, minnsann, i den här spalten") eller menar du kanske möjligtvis HUMORSPALTEN?

dunno.

En litenliten hint: http://liaicentrum.blogg.se/2008/july/att-hearta-ar-bra-for-hjartat-sa-min-nalle.html

Punkt ett.

Annars: keep up the good work. Alla behöver vi lite humor i vardagen (inte i _s_s_ss_spalten)"


-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 




Spännande att se om han accepterar kommentaren. Jag vet, jag är elak. Det finns helt enkelt tusen saker som jag hellre borde göra, men inte orkar.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0