tur i turen (tut)

2008-11-21 @ 15:50:15

Nu är jag frisk, och tur är väl det. Dels för att jag ska jobba hela helgen, men mest för att jag äntligen kan göra lite vettigare saker i mitt liv. När man är sjuk brukar man göra sjukt (borde inte skratta men måste, haha, vet att min humor är sämst) tråkiga saker. Exempel på vad jag sysselsatte mig med var att ringa telefonbanken och lyssna  igenom det senaste årets transaktioner till och från mina konton, vilket var ganska många.

Mycket spännande. Om ni bara VISSTE vad som hände 19 april, då jäävlar!


Eller också, klicka på min mailaddress i sidmenyn, så ska ni få se nåt mycket fantastiskt...

Jag vet. Tur att jag är frisk.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0