Utvärdering

2008-11-22 @ 01:31:08

Sedan mitt återtupptagande, riktigt fult ord, av bloggen har det nu gått över 20 dagar och en liten utvärdering är kanske på sin plats. Jag läste igenom min blogg (ja, jag VET att jag är en sån person som kommer att läsa mina egna memoarer men back to topic for heaven's sake) och upptäckte att jag var faktiskt mycket roligare förr. Sådär lite ...katshING! för att uttrycka det bäst.

Mer bilder och roligare ämnen.
Jag ska göra mitt bästa för att förbättra mig, jag lovar.

Så kom jag att tänka på att många andra bloggare har ju nån slags rolig slutkläm i varje inlägg. Eller, slutkläm var fel ord, hejdåfras kanske är bättre. Eller nä. Men ni förstår vad jag menar. Huvudsaken är att ni förstår. Som exempel har vi "over and out", "peace out" eller varför inte det jätteklassiska inom bloggvärlden: "XOXO". Jag försökte komma på något nytt. Något nyskapande. Något eget. Jag sög ganska länge på det underbart fantastiska "pilska pinjenötter." Men sedan kom jag på att det bara är töntbloggar som har sånt. Töntbloggar som skriver om töntiga saker, typ Dagens Outfit (utom StyleByMats-Mats, för han är kung).

I och för sig är jag en tönt.
Alltså: bara för idag, THIS TIME AND ONLY.


Pilska pinjenötter
//Dvärgfisken
Kommentera här!
Postat av: Sälen

Haha, det var riktigt jävla rolig kommentar =)

2008-11-23 @ 22:12:44
Postat av: Anonym Tant

Förslag:

C U later alligator!

Ha dä gött!

We´ll meet again!

Until next...!

Om inget händer, så textar jag en annan da´!

Läs mej imånn!



Eller min favorit:

Punkt.

2008-11-23 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0