Blondinbella gör en mörth

2008-10-28 @ 02:22:04

Hahaaa!


Det verkar som om en viss Isabella blivit lite inspirerad av min comeback. Blondinbella herself är tillbaka efter sin "andningspaus".  Jag är så glad för hennes skull. Att hon hittat tillbaka till livet och hunnit växa upp under de två veckor hon var borta. Nu är hon plötsligt så vuxen och så gammal. Hon har inte längre babyrosa design, utan en mogen perikofärgad. Oj, vad vuxet. Nu kommer säkert massos små miniblondinbellor inspireras och växa upp de med.


Jag kan inte släppa det. TÄNK ATT HON BLEV VUXEN PÅ BARA TVÅ VECKOR!


Själv var jag borta hela två månader. Och inte har jag blivit mognare för det. Jag har inte startat ett aktiebolag eller skrivit en bok eller gått ner 10 kilo eller fixat 10 kilo tyngre bröst.

Jag är misslyckad, helt enkelt.


 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0