NY BLOGG (ja, ja, jag vet, misslyckad och missanpassad)

2009-04-07 @ 01:17:30

Nu hände det som ni inte trott (eller, det gjorde ni säkert om ni känner mig) och som jag vägrat tro.


Jag har syndat.


Jag har en ny blogg!!!!!!!!!!



Hahahahahaha.
Måste bara skratta. Hur länge var jag "nykter"? Kan knappast ha varit särskilt länge. Det är bara att inse. Jag är en bloggarmissbrukare. En blogoholist. Bara det att jag HACKADE IN MIG PÅ SMOTTIS BLOGG FÖR ATT FÅ SKRIVA LITE SÄGER VÄL EN DEL. Nu har jag underkastat mig missbruket. Ni är väl glada? Lyriska? Skuttar omkring på stortårna? Det hoppas jag verkligen i alla fall.


http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Fresh blog, fresh start.
Ses vi där?
Vi ses där!
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0