Alla Hjärtans Blodiga Natt

2009-02-14 @ 18:33:24



Idag är det Alla Hjärtans-Dag och ingen har man att fira denna underbara, romantiska och fantastiska dag med. Ehum. Men jag fick nougat av mamma. God sån där riktig nougat som är vit och innehåller jordnötter och frukt. Den ska jag äta hemma hos Matilda ikväll framför Melodifestivalen. Och oohjälp, nu är jag tillräckligt gammal för att göra det. Äta mat och nougat och titta på Melodifestivalen. Det är lite läskigt tycker jag.

Jag undrade hur det skulle märkas på jobbet att det är Alla Hjärtans-Dag. Det märktes lite grann. Det var fler barnfamiljer än vanligt. Men det kan också ha berort på extrapriset på Maxboxar. Jag vet inte. Kanske det. Det var mycket folk i alla fall och det var (o)vanligt jättetråkigt.

Stackars mig.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0