Anglais

2009-02-12 @ 00:59:17

Häromdagen var jag en sväng uppe i Stockholm och då bodde jag på Scandic Anglais. Där anser jag mig vara nästan lite stammis eftersom jag varit där typ två gånger innan men jag bor aldrig på hotell så hey, tryck inte ner mig nu. Scandic Anglais är som ni kanske vet hemvist åt en hel del stureplansprofiler och allehanda A, B och C-kändisar när de känner för att äta frukost, ha lunchmöten, slappa i loungen eller sitta i baren lite sådär lagom centralt och trendigt på ett lite affärsmässigt sätt (vad det nu än innebär).





På rummens toaletter viker de kanten längst ut på toalettpappret. Det gillar jag. Det känns lite lagom rikeman att torka sig med papper som faktiskt är vikt längst ut. När jag blir stor och rik ska jag ha hushållerskor som minsann viker kanterna på toapappret i mitt stora hus på franska rivieran/min stora våning på manhattan. Och gör de inte det blir det Hasta la Vista tillbaka till Spanien. Inga fördomar.




Och nej, särskilt många kändisar bidde det inte denna gången. Tobbe Trollkarl på Taco Bar. Inget speciellt. Och inte att förglömma, Måns "Mumsmums" Zelmerlöw vid frukosten. Vilket i och för sig var ett väldigt trevligt sätt att starta dagen på. Tack, Måns!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0