Popularity rates cultural phenomenons

2009-01-28 @ 23:29:42

/mörth.


Som den tönt jag är följer jag Gossip Girl slaviskt (har i alla fall lite stolthet och följer de amerikanska avsnitten, amerikansk populärkultur ska ses rätt!) och har som halva resten av västvärlden kärat ner mig totalt i Ed Westwick, hetingen som spelar den numera (spoiler-varning) ÄNNU rikare Chuck Bass. Och här sitter jag nu i glasögon, tönten, och lyssnar på the Filthy Youth, som egentligen är alldeles för mycket The Libertines för att vara originellt, men som ändå lyckas vara ganska bra.

Och så äter jag krossade riskakor. Jättegott. Vadå, säg inte att ni aldrig har testat det? Vadå, menar ni allvarligt att jag är den enda som köpt ett paket lättsaltade riskakor och smashat påsen för att få till de där perfekta snacks-bitarna? Det kan inte stämma.

Men det var inget av det här som jag tänkte prata om egentligen. Vad fan var det jag skulle prata om? Fan. Minnet ni vet. Det blir lätt så på äldre dar. Svajar lite granna, hitan och ditan.


På tal om populärkultur... Vart har alla kuliga TV-serier tagit vägen? Och när kommer de tillbaks?
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0