Snälla snälla

2009-01-02 @ 13:12:39

Okej, jag var kanske lite snar igår. Men vaknar man upp i ett migränhelvete och upptäcker att man saknar sin plånbok är det svårt att vara blid. Fan, jag behöver verkligen inte detta, jag behöver verkligen inte detta. Snälla, snälla tjuv, ta vad du vill i kontanter, men lämna igen mina kort. Jag behöver mina kort, det är viktiga kort. Snälla snälla. Lämna in dem på polisen anonymt, eller lägg dem i mitt brevinkast, eller posta dem till mig eller ring och säg vad de ligger så jag kan hämta dem. Snälla snälla.

Härmed utfärdar jag, Linnea Mörth, en blygsam (inte för mig) hittelön på 300 kronor för den som ser till att jag får tillbaka mina kort.

Snälla snälla.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0